"Γιατί με κλείνεις κύριε Χαρδαλιά ;;;

Μπέτη Μπιζά
Έκανα ό,τι μού ζήτησες. Τοποθέτησα τις ομπρέλες μου όπως ακριβώς μου είπες, χάνοντας σχεδόν τις μισές.
Αφαίρεσα τα σκαμπό απ' το μπάρ, από την πρώτη μέρα που μου το ζήτησες.
Κράτησα όλες τις αποστάσεις μεταξύ των πελατών, όπως μου επέβαλες!
Γέμισα το μαγαζί μου με αντισηπτικά παντού!
Δεν σταμάτησα ούτε έναν εργαζόμενο, με πλήρη επίγνωση του κόστους, που εσύ προσωπικά αμφιβάλλω αν γνωρίζεις τι σημαίνει αυτό!!!
Έδωσα μασκες σε όλο μου το προσωπικό κ την φορούσαν τα παιδιά με 40 βαθμούς Κελσίου στην άμμο!!!
Πάλεψα όλο το καλοκαίρι με ελέγχους πάσης φύσεως κ πήρα συγχαρητήρια από παντού,
για να έρθεις εσύ κ. Χαρδαλιά κ να με κλείνεις στο αποκορύφωμα της καλοκαιρινής περιόδου στις 12:00 !!!
Άνοιξες με περίσσια ανευθυνότητα τα σύνορα, κ τα 20 κρούσματα έγιναν 200 κ σού φταίω εγώ κ. Χαρδαλιά ?
Ντροπή σας!!!
Και εσύ κ. Μητσοτάκη ?
Μηδέν πρωτοβουλία ?
Μηδέν υπευθυνότητα ?
Ξέρω ότι αυτό το κείμενό μου δεν θα το διαβάσετε ποτέ, όπως ξέρω ότι είμαι η τελευταία τρύπα τού ζουρνά για εσάς,
αλλά σας λέω τούτο (και κλείνω):
Από εδώ κ πέρα θα με βρείτε απέναντί σας!
Είχατε την ευκαιρία να δώσετε κουπόνια
(ή ό,τι άλλο) για εσωτερικό τουρισμό κ την χάσατε!
Μόνο απογοητεύομαι από εσάς,
είστε η ταφόπλακα μας!!!
Εχουμε οικογένειες κ παιδιά.
Γι' αυτό λοιπόν κι εγώ σάς λέω ότι θα με βρείτε απέναντι σας"
Από ανάρτηση ιδιοκτήτριας καταστήματος στην Καλλικράτεια Χαλκιδικής.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

To μπαρμπούτι (Κανόνες)

Νόσος των Λεγεωνάριων: Προσοχή στα συμπτώματα της ασθένειας από τα air condition!

Δεν είναι αριστερά αυτό που μας κυβερνά...