Βρισιές στα αρχαία ελληνικά!! [ακατάλληλο για ανηλίκους]

Λάβε κίναιδε = Πάρ' τα πούστη
Όδευε εις συνουσίαν = Άντε γα...σου
Αφόδευε εντός = Χέσε μέσα
Λάβε τους όρχεις ημών = Πάρ' τα αρχίδια μας
Εσύ εστί για τον πέο = Είσαι για τον πούτσο
Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα αρχίδια!
Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα αρχίδια μου!
Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου = Γαμώ το μουνί της μάνας σου
Θα σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλαιό ομοφυλόφιλε = Θα σου γαμήσω το σπίτι παλιοπούστη!!!
Έξω κίναιδε εκ της οικίας = ;Oξω πούστη απ'την παράγκα (πρόχειρη κατοικία)
Της επί*/ /*χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα = Της πουτάνας το κάγκελο!!!
Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους
Λάβε πέντε, ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της 
μίας χειρός) = Πάρε πέντε, ρε μαλάκα! (μαζί με φάσκελο)
Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου = Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα!
Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις = Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι
Μη μου τους όρχεις τάρατε = Μη μου πρήζετε τα αρχίδια
Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα = Πάρ' τα μωρή άρρωστη
Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης αυνάν = Χοντρομαλάκας
Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο = Χαιρέτα μας τον πλάτανο
http://alepoy.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

To μπαρμπούτι (Κανόνες)

TI....???400.000 χιλιάδες αρχαιοελληνικά έγγραφα κατέχει το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και ετοιμάζονται να αναγνωσθούν!