Προς Κεδίκογλου επιστολή απορίας

Κύριε Υπουργέ,
Επειδή αρχήθεν η ευφυΐα μου πλησιάζει το όριο της ιδιωτείας και πάντα έχω την ανάγκη ενός πονηροτάτου εκ του ανθρωπίνου είδους να με συμβουλεύει για να επιβιώσω στον λάκκο των λεόντων που με γέννησε η μαμά μου, σας παρακαλώ κύριε Υπουργέ, μια και εκείνος που σας έκανε υπουργό, κάτι γνώριζε που δεν το γνωρίζω εγώ ο φτωχός, να με πληροφορήσετε:
1. Πόσους «εργαζόμενους» απασχολούσε η ΕΡΤ; 
2. Ποιοι ήταν εργαζόμενοι και ποια καθεύδοντα μισθοδοτούμενα κομματόσκυλα και τίνος κόμματος;
3. Ποίο το είδος της παρεχομένης εργασίας ενός εκάστου εξ αυτών;
4. Ποίο το ύψος των αποδοχών ενός εκάστου;
5. δύνασθε να δημοσιεύσετε, σας ικετεύω, μία κατάσταση μισθοδοτουμένων προσώπων από την ΕΡΤ;
Κύριε υπουργέ έχετε το απόλυτο δικαίωμα να απαντήσετε και σε οποιοδήποτε άλλο ερώτημα που θα θέσετε μόνος σας στον εαυτό σας. 
Σας παρακαλώ όμως να μου απαντήσετε τάχιστα για να πληροφορηθώ τα ακόλουθα:
1. ποιοι ήταν αυτοί που μασούσαν τόσα εκατομμύρια;
2. σε ποια κόμματα ανήκαν;
3. Τίνος ήταν τα εκατομμύρια;
4. ποιοι ήταν οι διαχειριστές τους;
5. ποιος τους διόριζε;
6. Γιατί δεν διόρισε ένα βλάκα σαν εμένα;
7. (και το ψητό ) ποιοι ήταν αυτοί που δούλευαν τάχα σαν δημοσιογράφοι, αλλά η δουλειά τους ήταν άλλη (πχ η συλλογή πληροφοριών για λογαριασμό του κόμματος, του βαθέως κράτους, άλλου κράτους κλπ);
8. Δυνάμεθα αυτούς να τους μάθουμε ή είναι κρατικό μυστικό;
9. Κι αν, ως κρατικό μυστικό, εγώ ο τάλας δεν δύναμαι να το πληροφορηθώ μήπως ευρίσκομαι εις την αλλοδαπήν και δεν το κατάλαβα ή μήπως Υμείς που με κυβερνάτε με αντιλαμβάνεσθε ως τετράποδον υπήκοον; 
Υψηλότατε 
Θα σας ήμουν ευγνώμων καθότι, αν μου απαντήσετε, θα λύσω το σταυρόλεξο της γυναίκας μου που νομίζει ότι η πράξη σας αυτή ισοδυναμεί με στρατιωτικό πραξικόπημα και με γκρινιάζει συνεχώς θεωρώντας με ιδιώτη. (δεν σαν λέω πως με αποκαλεί γιατί θα προσβάλω την Δημοσίαν Αιδώ) 

Με ιδιαίτερη αγάπη 
Ηλίας των Αναλάτων

Γράφει ο Ηλίας Τσάκαλος

Νομικά Ανάλατα http://nomika-analata.blogspot.com/2013/06/blog-post_7929.html#ixzz2WY0V2x00
https://www.facebook.com/groups/515819975096677
Follow us: @NomikaAnalata on Twitter

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

To μπαρμπούτι (Κανόνες)

TI....???400.000 χιλιάδες αρχαιοελληνικά έγγραφα κατέχει το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και ετοιμάζονται να αναγνωσθούν!